maandag 13 oktober 2014

5 beginnersfouten bij golfsurfers


't is pas door fouten te maken dat je echt bijleert.

No Pain, No Gain... No Fail, No Game.
“There is no failure except in no longer trying.” - Chris Bradford

Zo ook met golfsurfen. Je kan als beginner een stapje voor hebben als je deze 5 tips volgt.


1. Verkeerde surfplank

Hier is al veel over geschreven. Dit is ook de meest voorkomende vraag bij beginners. Welk surfboard kies ik best voor de Noordzee? Je kunt hier eindeloos over discussiëren. Onthou gewoon dat je als beginner volume en stabiliteit nodig hebt. Zeker voor golven in de Noordzee.

Koop geen competitie shortboard in het buitenland. Kies voor volume, duurzaamheid en stabiliteit. Daarnaast heb je gigantisch veel keuze tussen Fish, Hybrid boards, Malibu of zelfs Longboards. Huur eventueel eerst eens een aantal boards in een surfclub en maak dan je keuze om een eigen surfplank te kopen.



2. Te weinig surfen

Zoals bij elke sport moet je bij golfsurfen trainen. Veel trainen. Liefst dagelijks. Laat dat nu net het grootste probleem zijn van golfsurfen op de Noordzee. Hoe kan je dit oplossen? Door op surftrip te vetrekken en door de forecasts nauwlettend in de gaten te houden zodat je geen enkele surfdag mist.

Daarnaast moet je ook wat op je conditie en voeding letten. Als er dan eens surf staat en je bent net de dag ervoor op een feestje blijven plakken... bummer! Dan zal je niet veel hebben aan die sessie. In de periodes tussen de sessies door kan je allerlei oefeningen en surftraining doen om te zorgen dat je spieren afgetraind zijn.

3. Niet oefenen op straat of binnenshuis

Naast je conditie trainen, kan je ook oefenen op lenigheid, evenwicht en surfskills. Beste manier hiervoor is om te skaten. Carven en cruisen op een Carver skateboard of Surfskate leunt zelfs heel sterk aan bij golfsurfen. Daarnaast kan je ook oefenen op een Indo of Balance Board.



Andere leuke surf trainingen die je binnen kan doen, zijn Yoga voor surfers, surfvideo's bekijken en surfgames spelen.

4. Vergeten opwarmen en stretchen

Over het nut van opwarmen kan je discussiëren. Maar feit is wel dat we in de Noordzee niet zo frequent surfen en dan vooral koude temperaturen trotseren. Je spieren hebben er dus alle belang bij om opgewarmd te zijn.

Ook na de surfsessie kan je het best goed stretchen zodat je de dag nadien niet stijf bent en geen kwetsuren oploopt.



5. Geen aandacht voor de surfregels en de spot

Golfsurfen is een speciale sport. Je hebt niet veel materiaal nodig en je kan snel starten. Maar om echt goed te kunnen surfen moet je de zee aanvoelen. Je moet aandachtig zijn voor de voorspellingen, de verschillende spots en hoe de golven breken.

Daarnaast moet je ook rekening houden met andere surfers in het water. Hoffelijkheid en voorrangsregels zijn heel belangrijk omdat er bij surfen geen scheidsrechters of jury aanwezig is.



Vrij vertaald naar een origineel artikel op The Inertia.

Bonus Video:

24 opmerkingen:

Unknown zei

Heeft u dringende leningen nodig? Wij bieden leningen van alle soorten leningen aan individuele, bedrijfs-, samenwerkende instanties en organisaties. Bent u op zoek naar leningen die zijn geregistreerd en goedgekeurd? Als u interesse hebt, kunt u ons bereiken via e-mail: gcscredits@gmail.com

Anoniem zei

Getuigenis van een serieuze lening die is verstrekt, heel erg bedankt LAPO MICRO FINANCE voor uw lening van 45.000 euro die u mij hebt verstrekt. Ik zal over uw diensten praten met mensen om me heen die een lening of financiële hulp nodig hebben, omdat ik blij ben met de lening die u mij heeft verstrekt. Als u een lening nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met een echte juridische geldschieter, neem nu contact met hem op en ontvang uw bruikleen via: E-mail: lapofunding960@gmail.com .. Bedankt

Floor Lola zei

Dag iedereen. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al hadden gekregen uit pure heart-leningen en toen besloot ik toe te passen onder hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik op mijn eigen persoonlijke bankrekening een totaalbedrag van $ 35.000 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail (Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com) Ik ben blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om heb gevraagd

Roberto Kenneth zei

LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LENINGSMAATSCHAPPIJ Wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 3% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, thuislening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als u geïnteresseerd bent, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande e-mail: robertokennety@gmail.com

Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com

Floor Lola zei

HEBT U EEN LENING NODIG OF WILT U UW HUIS HERINNEREN, Rekeningen BETALEN, UW BEDRIJF UITBREIDEN MET EEN 3% RENTEVOET? ZOEK NIET VOOR EXTRA CONTACT Via: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

Anoniem zei

Hallo allemaal. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van LAPO MICRO FINANCE hadden ontvangen en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen en slechts enkele uren geleden bevestigde ik een totaal van 30.000 euro op mijn eigen persoonlijke bankrekening die ik had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: {lapofunding960@gmail.com}. Ik ontvang graag de lening die ik heb aangevraagd.

Karin Sabine zei

In één woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al in mijn account staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt meestal een lange, langdurige en intimiderende klus gemaakt in een zeer aangename en gestroomlijnde ervaring. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Loans niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en u voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als u een dringende lening nodig heeft, kunt u ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com

Roberto Kenneth zei

LENING AANBIEDING !!! Wij zijn ROBERTO KENNETH LENINGSMAATSCHAPPIJ Wij bieden zowel lang- als kortlopende leningfinanciering. Wij bieden veilige en vertrouwelijke leningen tegen een zeer lage rente van 3% per jaar, persoonlijke leningen, schuldconsolidatielening, risicodragend kapitaal, zakelijke lening, bedrijfsleningen, educatieve lening, thuislening en leningen om welke reden dan ook! Wij zijn het vertrouwde alternatief voor bankfinanciering en ons aanvraagproces is eenvoudig en duidelijk. Onze lening varieert van $ 5.000,00 tot $ 25.000.000,00. (Vijfentwintig miljoen dollar). Aanvullende informatie: we worden snel de particuliere, discrete en servicegeoriënteerde kredietkeuze voor algemene leningen. We zijn het bedrijf waar we terecht kunnen wanneer traditionele bronnen van leningen falen. Als je interesse hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onderstaande e-mail: robertokennety@gmail.com

Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
Bedrijfse-mail: robertokennety@gmail.com
WhatsApp: +15079442795

FRED LARRY LOAN FIRM zei

ik heb een dringende lening nodig op fredlarryloanfirm@gmail.com

Hier staan we klaar om uw lening te verwerken

Goedendag,

Ben je een zakenman of -vrouw? Het is tijd om uw droom te vervullen, wij zijn een gecertificeerde leningmaatschappij, wij bieden leningen tegen een lage rente van 3%, aan particulieren en bedrijven over de hele wereld, in elke valuta die u wilt, ponden, dollar, euro enz.

Vertrouw vandaag op ons voor een snelle en gegarandeerde lening
contacteer ons via
E-mail: (fredlarryloanfirm@gmail.com) of (fredlarryloanfirm@hotmail.com)
Bel / Whatsapp-nummer: +2347061892843

Mr Lake zei

Getuig hoe ik mijn financiële zorgen beëindig


Dag iedereen, we verstrekken leningen aan particulieren, bedrijven en samenwerkende instellingen. Ik ben mevrouw Clency Dexter. Ik woon in Florida en ik ben een gelukkige vrouw vandaag, ik wil de heer PENDELIS WEALTH bedanken vanwege de aangeboden leningen, een Godfearingman . (HET IS WAAR) contact via: pwloancompany484@gmail.com


Vriendelijke groet

Robert Finance zei

Hebt u een lening nodig om uw rekeningen op te starten of te betalen, evenals bedrijfsfinanciering voor onroerend goed en elke vorm van bedrijfsfinanciering? linksloansoffer@gmail.com We bieden ook leningen aan particulieren, bedrijven en bedrijven tegen een rentevoet van 2%. We geven leningen aan serieuze mensen die geïnteresseerd zijn in leningen, neem contact op met deze e-mail: linksloansoffer@gmail.com WhatsApp: +14086140680

mauro zei

leningaanbieding binnen 48 uur.
Hallo Heeft u financiële problemen? En degenen die problemen hebben om kapitaalleningen te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen. Raadpleeg dit e-mailadres: maurogiovanni00@gmail.com

WhatsApp: +55 11 97 6315 893

mauro zei

leningaanbieding binnen 48 uur.
Hallo Heeft u financiële problemen? En degenen die problemen hebben om kapitaalleningen te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen. Raadpleeg dit e-mailadres: maurogiovanni00@gmail.com

WhatsApp: +55 11 97 6315 893

Blogger zei

Hoe ik een dringende lening van 100.000 binnen 24 uur kreeg om mijn eigen bedrijf te starten met de beste online onlinediensten, neem contact op met de e-mail van het bedrijf voor uw leningverwerking als u geïnteresseerd bent: e-mail naar {TRUSTLOAN88@GMAIL.COM} of neem contact op via WhatsApp @ + 1443281 3404

céline mercier zei

Goedemorgen.,
Ongelooflijk, maar ware God is altijd groot. Na verschillende afwijzingen van mijn aanvraag door de bank, kreeg ik een lening dankzij deze zeer eerlijke Mr .Sandijs KUPLENS. Voor meer informatie, neem gewoon contact met haar op via e-mail op : sduplens@gmail.com
Het biedt leningen van 3.000€ tot 3.000.000€ aan iedereen in staat om terug te betalen met rente tegen een lage rente van 2% twijfel niet aan dit bericht. Het is een perfecte realiteit. Geef de boodschap door aan je geliefden die in nood zijn.
Moge God je zegenen.

Rebecca Moore zei

Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

Anoniem zei

we Offer quick loan
Do you need Business or Personal Loan? Our company give out loan to any individual and company at 2% interest rate yearly. For more information, Contact Email: lapofunding960@gmail.com

Unknown zei

Heeft u dringend een lening nodig om uw financiële problemen op te lossen of om uw bedrijf op te starten of uw bedrijfsfaciliteiten uit te breiden? een lening om uw vakantie te plannen en uw rekeningen te betalen? zo ja, neem dan contact met ons op via e-mail: lapofunding960@gmail.com
whatsapp +1 (254) 354-4300

DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY zei

Heeft u financiële hulp nodig? Zit u in een financiële crisis of heeft u geld nodig om uw eigen bedrijf te starten? Heeft u geld nodig om uw schuld af te lossen, uw rekeningen te betalen of een goed bedrijf te starten? Heeft u een lage kredietscore en vindt u het moeilijk om kapitaaldiensten te verkrijgen van lokale banken en andere financiële instellingen? Hier is uw kans om financiële diensten van ons bedrijf te krijgen. We bieden de volgende financiering aan particulieren:
* Commerciële financiën
*Persoonlijke financiën
*Zakelijke financiën
* Bouwfinanciering
* Bedrijfsfinanciering en nog veel meer: @ 1% rente; Neem contact met ons op via
e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)


WhatsApp: +60177807471

Patricia Hristov zei

Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

Pernille Kjellerup zei

Ik wil Karin Sabine voor mij een lening van € 9000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echt leningbedrijf per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +34 632 72 51 57

Marleen Overmeire zei

echt, ik wil LAPO-microfinanciering waarderen voor het geven van een lening van € 19.000 om voor mijn zieke kind te zorgen. als u een dringende lening nodig heeft, vermijd dan fraude door nepgeldschieters en solliciteer via een e-mail van het echte leningbedrijf lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014

williams zei

Hallo iedereen. Ik zag opmerkingen van mensen die al uren geleden hun lening van de heer Peter hadden gekregen. Ik bevestigde op mijn eigen persoonlijke bankrekening een totaalbedrag van $ 30.000 waar ik om had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail (peterheps01@outlook) of whatsapp +3185857744

Micheal zei

Hallo

Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

Sponsor

Meest gelezen voorbije maand: